Annons:
Etiketttävlingar-lekar
Läst 1427 ggr
MoaL
2011-08-03 00:30

Månadens eremit - September

Bilder kan postas i denna tråd fram till och med midnatt den 24 augusti. Därefter startar jag en omröstningstråd inom tjugofyra timmar. :)

Tävlingsregler:

  • Varje medlem får delta med EN bild på en eller flera eremitkräftor, och man bör även skriva en presentation om eremitkräftan/-orna som är med på bilden.
  • Fram till och med slutdatumet kan vem som helst posta sitt bidrag till tävlingen. Om du redan har postat en bild men ångrar dig och vill använda någon annan bild, så är det bara att skicka ett PM till mig så tar jag bort det första bidraget och du kan posta den nya bilden.
  • Kom ihåg upphovsrättslagen! Om det inte är du som har tagit fotografiet måste du ha ägarens tillstånd att använda den.

OBS! För att det inte ska bli så rörigt är endast bidrag till tävlingen tillåtna i denna tråd.

Några tips för att lyckas så bra som möjligt i tävlingen är att bilden ska vara skarp och tydlig. Bilden bör inte heller vara för liten. :)

Den som vinner tävlingen vinner äran samt får sin bild och presentation publicerad på EiFs framsida. Glad
Mot slutet av året kommer vi att rösta fram Årets eremit, och den vinnaren kommer att få ett litet pris. ^^

Lycka till!

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
Eremita
2011-08-03 11:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här är en bild på en av mina C.rugosus

jimutt
2011-08-03 13:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Skulle kunna bidra med denna :)

linus 0514
2011-08-05 21:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

här kommer en c.brevimanus

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: