Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1229 ggr
MoaL
12/8/11, 7:23 AM

Snö! :D

Hur har ni det med snö nu? Här snöar det för fullt, och det är så mysigtSkrattande Visserligen har vi haft liggande snö ett tag nu, men man får lite extra vinter- och julkänslor när det faktiskt snöar. ^^ Jag har precis kommit in med hunden och han tycker också att det är dunderkul med snö. ;)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
Giski
12/8/11, 9:12 PM
#1

Visst är det lite kul med snö men jag är så less på det! :o Här snöar det större delen av året och då blir man ganska trött på den och längtar efter sommaren. :D

Men visst är det kul när man får dendär julkänslan? Den är så härlig! :)

MoaL
12/8/11, 9:46 PM
#2

Haha, jag föredrar vinter framför sommar, så jag är bara lycklig när det ÄR vinter. :P Snön kom så himla sent i år (den brukar komma kring mitten av oktober, nu kom den i slutet av november O.o), så det får minsann snöa ikapp nu tycker jag. ^^ Idag har det VRÄKT ned snö här, så nu har vi faktiskt ganska gott om snö. Skrattande Hur mycket snö har du nu där du bor?

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
12/9/11, 5:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag tog några bilder när jag var ute med vovven för ett par timmar sedan. Det snöar som bara den, bilderna gör det inte rättvisa, men ändå. ^^

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
12/9/11, 5:38 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Här busar jag och min lilla bebis med snön och jag håller i en liten kula snö för att få honom att sitta stilla. :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
12/9/11, 5:39 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Glad

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Upp till toppen
Annons: