Annons:
Etikettbeteende-hälsa-sjukdom
Läst 926 ggr
zoidberg
12/10/12, 5:30 PM

stor sorg

Min eremit hittades död jämte saltvattenskålen härom dan hon hade krypigt ut och lagt sig blan snäck skalenGråter

Detta är den fjärde eremiten som dör på detta sättet. Vad gör jag för fel egentligen.

Annons:
BomanUtanH
12/10/12, 9:05 PM
#1

Beklagar sorgen.

October
12/12/12, 8:26 AM
#2

Vad ledsamt.Känner med dig, det är jättetråkigt.Tror inte du gör något fel.De hade säkert en svår tid förrän de kom till dig!

MoaL
12/12/12, 9:01 AM
#3

Jag beklagar verkligen, zoidberg. :(
Jag tror inte heller att du gör något fel, ingenting av det jag kan minnas att du har berättat har låtit fel i alla fall, i sådana fall skulle jag ha påpekat det. Alla som håller på med eremitkräftor kommer tyvärr att få vara med om en del bortfall, och det är jättehemskt, men tyvärr sådant som händer när man håller på med såpass stresskänsliga djur. :/

Om du känner dig osäker så kan jag hjälpa dig att gå igenom hur dina eremitkräftor har det, och så kan man se om något kan ändras eller förbättras. Jag tvivlar dock på att det är något sådant som har orsakat dina eremiters död, jag tror att det har med djuren själva att göra; hur de har haft det innan de flyttade hem till dig.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Upp till toppen
Annons: