Annons:
Etikettom-sajten
Läst 758 ggr
MoaL
2013-07-22 23:20

En bättre sajt, förslag och initiativ..

.. mottages mer än gärna! 👍

Jag är av åsikten att allt kan förbättras och finjusteras, och jag är absolut inte främmande för att föra igenom förändringar som kan göra sajten bättre. 

Jag skulle med andra ord mer än gärna höra vad ni tycker kan förbättras här på sajten! 🙂 Är det något ni vill ska tillföras? Ändras? Rent av tas bort? 
Har ni förslag på hur vi ska få hit fler människor? Vill ni har någon tävling? Lekar?

Ni får mer än gärna ta egna initiativ och starta trådar, tävlingar, lekar och dylikt också såklart. ^^

Alla förslag är varmt välkomna, så gnugga nu geniknölarna och bomba tråden! 😉

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
Sleggyman
2013-07-26 10:02
#1

Tja,, själv tycker jag iallafall att foto tävlingar är lite skoj, även om vi kanske inte är jätte många på denna sida så håller det lite liv i lågan så att säga. En anledning att titta in då och då. Det behöver då inte vara någon vinst för min del, bara att ha något att göra på sidan skulle vara skog. Alternativt typ frågelekar eller liknande. Men det här är ju bara mina tankar.

MoaL
2013-07-26 11:13
#2

Och jag tycker att det låter som jättebra tankar. 👍 Sajten hade fototävlingar tidigare, men när det till slut bara var en medlem som postade en bild så slutade vi med dem. Man vill ju gärna ha mer än en tävlande i en tävling, annars förlorar det liksom poängen. 😊 Sedan dess har det inte kommit igång igen tyvärr.

Jag har inte tid just precis exakt nu, men jag kan fixa ihop en tävling så att den är igång till någon gång efter midnatt. ^^

Om du eller någon annan har fler tankar och kommer på fler förslag så är det bara att vädra ut dem! Jag kan behöva lite hjälp, för ibland tryter aktivitetsfantasin. 😉

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
2013-07-27 08:30
#3

Äh, det är klart att vi har haft blixt och dunder hela natten, så då var jag tvungen att stänga av datorn. Sedan gick strömmen, och för bara en liten stund sedan kom den tillbaka. Tävlingen är med andra ord uppskjuten till inatt. 🙂

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Sleggyman
2013-07-27 10:28
#4

Ingen stress 🙂

Upp till toppen
Annons: