Annons:
Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 1759 ggr
katmic92
2/20/17, 3:05 PM

6 eremitkräftor på blocket

Hej
Kul att nån sett min annons, jag kan tänka mig att mötas för att mina kräftor ska hamna rätt, köpte dem i Linköping men säljaren på Arken Zoo slutade och med det försvann kunskapen om dem. Jag skulle önska att dem kom till nån med mer kunskap om dem. Tyvärr är dem flesta ute efter akvariet och inte kräftorna, så blir lite rädd att sälja dem då man är rädd för att nån ska ta livet av dem för akvariets skull. Tyvärr är dem bara fem nu snyft! Hittade ett skal utan kräfta. De senaste jag köpte var blåaktiga och har inte bytt ska sen dess vilket oroar mig, jag har försökt med massor av skal men den vill inte byta.Allt jag bryr mig om är att de ska ha det bra.
Hör gärna av er om nån är intresserad. Hittar jag ingen så stannar dem hos mig.

tips på var man hittar bra skal , scnecken und musseln sidan funkar inte då dem ej får skicka till Sverige.

Annons:
WolfFire93
2/22/17, 11:03 AM
#1

Hej! vad kul att du är med här! :D jag bor i kungsbacka och har nu 7 små söta saker XD dem bor i 100l just nu, tyvär har jag precis intruduserat nya kräftor så att ha nya igen blir nog lite stressigt för dem X3

Men! Om du vill behålla dem istället så kan du säkert få jättemycket hjälp här :D annars kanske någon blir intresserad av att ta över dem ;)

Beskriv lite hur dem har det och vad dem får för mat m.m  :)

Upp till toppen
Annons: