EremitkrÀftor iFokus

EremitkrÀftor

Etikett: minneslunden
LĂ€st 1349 ggr
MoaL
0

Vila i frid Almanon!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min underbara, vackra Almanon har somnat in.😱💔 Jag fann honom liggandes pĂ„ sidan utanför skalet vid matskĂ„len igĂ„r, fortfarande vid liv, men med stela ben. Det var bara ögonen, antennerna och mundelarna som rörde lite pĂ„ sig. Jag höll honom fuktig, men han somnade in en liten stund senare, sĂ„ jag Ă€r ganska deppig just nu. :/

Imorgon (16/7) har/hade jag haft dem i prick tvĂ„ Ă„r, och vi har gĂ„tt igenom en hel del. Min kĂ€ra Almanon var den, för er som inte vet, som efter en Ömsning fick ett helt galet krokigt ben, och jag höll pĂ„ att oroa ihjĂ€l mig för honom. Men han ömsade igen, det gick helt galant, och sedan dess har han varit pigg och glad! SĂ„ jag vet inte alls vad som har hĂ€nt nu, och det Ă€r vĂ€l nĂ€stan det vĂ€rsta. đŸ˜•

Acosta Ă€r nedgrĂ€vd, och jag hoppas innerligt att han fortfarande Ă€r frisk och pigg.❀

Vila i frid Almanon!đŸŒș

Mvh,
Moa
SajtvĂ€rd pĂ„ EremitkrĂ€ftor och SnĂ€ckor

Hanna
1

Vila i frid Almanon!

SajtvÀrd pÄ reptiler ifokus.
Medarbetare pĂ„ leopardgecko ifokus

October
0

JÀttetrÄkigt! Jag vet hur det kÀnns att mista nÄgon som betyder mycket!Jag förstÄr att du Àr jÀtteledsen, speciellt som det var ovÀntat och oförklarligt.Vi fÄr hoppas pÄ det bÀsta med Acosta.

Vila i frid Almanon.

Sleggyman
0

Naw sÄ synd, han var vÀldigt fin.

Nitra98
0

Å nej vad trĂ„kigt! Beklagar sorgen
 :(

MoaL
0

Tack sĂ„ mycket. đŸ™‚ Acosta Ă€r fortfarande nedgrĂ€vd, sĂ„ nu Ă€r jag förstĂ„s jĂ€tteorolig för honom ocksĂ„. đŸ€ Jag hoppas att min fina lilla kille mĂ„r bra dĂ€r nere..

Mvh,
Moa

MoaL
0

Fortfarande ingen Acosta.. â°

Mvh,
Moa

Nitra98
1

HĂ„ller tummarna för att han mĂ„r bra och kommer fram snart. đŸ‘

MoaL
0

Tack, ja, det hoppas jag med. đŸ™‚ Han har varit borta ett bra tag nu, sĂ„ jag tycker helt klart att det börjar vara dags för honom att bli synlig snart. Om inte för annat, sĂ„ för min skull! đŸ˜Š

Mvh,
Moa

Nitra98
0

Ja precis, han fĂ„r ju visa lite hĂ€nsyn. đŸ˜ƒ