(OT) Tredje advent, 12 december
Hej allesammans! :)
Jag vill bara önska er alla en trevlig advent. 
Brukar ni fira advent på något särskilt vis, eller är det en helt vanlig dag för er?
Själv brukar jag inte göra något särskilt alls, men klockan elva nu på morgonen kommer jag faktiskt att inställa mig i kyrkan tillsammans med min farmor för att titta på luciatåg. Så snäll är jag.
Jag hoppas att ni får en mysig dag. :)
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Själv har man ätit pepparkakor och lussebullar samt druckit glögg. =)
Det är något som vi brukar göra på varje advent.
Sen ikväll så ska jag inställa mig på genrepet inför lucia imorgon. Och sen blir det väl att lägga sig så tidigt som möjligt då man måste stiga upp vid 05.00 imorgon.
Det lät väldigt gott. Jag har fortfarande inte druckit någon glögg, men jag hoppas på att få dricka det imorgon. :)
Så du är med i luciatåget? Ska du göra något särskilt framträdande själv? (Typ sång, dikt eller dylikt) Jag minns när jag var med i luciatåget som tärna; Jag stod med ljuset under näsan och höll till slut på att svimma av syrebrist, haha. 
Uuuuh, stiga upp 5 på morgonen… Då har jag inte ens gått och lagt mig än. ;)
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Hehe, jepp det är jag. Men det blev inte något soloframträdande för min del idag. Även fast körledaren tidigare hade frågat mig om jag inte skulle sjunga något solo. Men det väntar jag med till nästa år. ;)
Haha, jo. Var ganska nära att en av tärnorna skulle svimma idag. Men hon klarade sig. ;)
Har ett framträdande kvar nu klockan 19.00 ikväll. Men sen är det klart. =)