Eremitkräftor iFokus

Eremitkräftor

Etikettköpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 1412 ggr
MajaL
0

Säljer: Värmelampa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag köpte en lampa (så gott som ny) för en tid sedan.

Men jag valde att skaffa en groda istället och det ska vara annat ljus än denna lampan ger. Denna passar ypperligt för eremiter.

Det är som ni ser en keramiklampa som ger väldigt bra eremit-värme.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

MajaL
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som ni ser är det 40W. Lampan är helt komplett och alla delar som ingick vid nyköp ingår. Den är nu isär-skruvad för att kunna skickas lättare. Superenkel att skruva ihop dock. Beskrivning medföljer.

En bild till:

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

MajaL
0

Priset är helt diskuterbart. Köpte allt för 350kr inkl. frakt av en tjej. Nypriset var 1200kr ungefär. Hon hade köpt den men sedan ganska omgående bytt till värmematta istället då det tydligen var bättre för hennes reptil.

Jag är mycket flexibel med priset som sagt!

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

MoaL
0

Det här låter ju jättebra. :) Om man inte har alltför ventilerat och man fuktar åtminstone en gång om dagen så blir det bra värme + luftfuktighet. Jag har själv en keramikvärmelampa till mina eremitkräftor, och det fungerar väldigt bra - fast jag var tvungen att minska ventilationen litegrann.

Är det något särskilt pris du kan nämna så att intresserade vet ungefär vad du vill ha? Vet du ungefär vad frakten kommer att ligga på? Sådant kan också vara bra att veta. :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MajaL
0

Kan tänka mig att gå ner till ca 250kr inkl frakt. Glad

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se