Eremitkräftor iFokus

Eremitkräftor

Etikettatt-äga-eremitkräftor
Läst 1332 ggr
[Kamillah]
2011-05-29 16:05
0

Hmmm...

Jag hade skrivit värsta långa texten och resonering med mig själv angående att göra mig av med mina eremitkräftor men så råkade jag klicka bort och hann inte kopiera och texten kom inte tillbaka.

Jag funderar på att göra mig av med dem iaf, jag känner att jag inte riktigt har kvar intresset men OM jag verkligen skulle sälja dem så vill jag ju att de ska hamna hos någon som tar hand om dem bra.. och var kan jag hitta en sådan.. ?

Detta grundar i att jag inte riktigt haft intresset på något halvår, utan de har ju bara "stått där" och inte krävts så mycket skötsel, jag försökte återväcka intresset genom att köpa en ny eremit men det räckte inte så länge tydligen ;/ Jag vet ju att jag säkert kommer ångra mig och sakna dem om jag blir av med dem, men jag vet ändå att jag inte kommer ha kvar dem i ett år till för jag kommer inte orka med flytten och det jag fick genomgå nu när jag bytte rum med detta 80+kg akvarium, jag pajade min rygg totalt.

Har lite ångest över detta iaf, känner mig lite hemsk, vet inte vad jag ska göra… behövde skriva av mig lite. Funderar vidare.

MoaL
2011-05-29 18:43
0

Nej så tråkigt! Åh, jag önskar att jag hade kunnat ta över dina små om du bestämmer dig för att sälja dem, men det är nog lite svårt att få upp dem hit. :( Så tråkigt att du har förlorat intresset, men var noggrann med vem du säljer eller ger bort dem till, så att de hamnar hos en bra ägare.
Det här var verkligen trista nyheter. :S Men du ska inte känna dig hemsk eller ha ångest, det är sådant som tyvärr kan hända.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

[Kamillah]
2011-05-29 19:07
0

Jo, jag ger ju absolut inte bort dem om jag inte är 100% på att de kommer till ett bra hem. Så därför jag tvekar och pga många andra anledningar.
Hade känts jättebra om du hade kunnat ta dem ;/

[Kamillah]
2011-05-31 19:04
0

Jag har bestämt mig nu för att sätta ut en annons, så får vi se hur det blir med detta, om någon som har bra kunskap träder fram så kanske jag säljer dem!

MoaL
2011-05-31 20:38
0

Jag håller tummarna för att du hittar någon ny bra ägare tll dina små. :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor