Eremitkräftor iFokus

Eremitkräftor

Etikettallmänt
Läst 1202 ggr
MoaL
0

Beställt från THCP!

Yey, nu har varorna skickats från THCP! Tungan ute Jag beställde därifrån för ett par dagar sedan, och nu har jag fått ett mail att varorna har skickats. Skrattande

Nu hoppas jag bara att jag får mina tre väldigt efterlängtade C. perlatus någon gång, för jag har beställt saker enkom till dem också. ^^

Glad, glad, glad!

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

svin
0

GladSpännande!

MoaL
0

Ja! Skrattande

De är så himla trevliga där borta. Det gick inte att placera ordern av någon anledning, så då skrev jag dit och de placerade ordern manuellt åt mig, så att jag bara behövde betala, och de tackade, önskade mig en trevlig vår och så vidare. ^^ Supertrevliga. Skrattande Och jättesnabba på att svara på mail.

Jag längtar tills varorna kommer! Jag börjar dessutom får dåligt med mat åt eremiterna, så det behövs verkligen också. O.o

Mvh,
Moa

[Kamillah]
0

Jag rekommenderar att köpa mat från http://myworld.ebay.com/crabtreatmania/, hon/han har jättebra mat till billiga priser :) Det är den maten mina eremiter får nu.

MoaL
0

Fast för att handla på ebay behövs väl paypal? Jag är väldigt osäker på hur paypal fungerar, alltså, på hur man ska använda det. :P

Mvh,
Moa

[Kamillah]
0

#4 Jaha, jo, det gör det ju. Trodde du hade det ^^ Men det är enkelt, bara gör ett konto på paypal och följ instruktionerna, ett jättebra och skönt betalsätt. Kostar ingenting alls. Tar dock några dagar att få igång det då de drar 15kr från ditt konto, och på utdraget står det en kod du ska skriva in för att verifiera betalningskortet, sen får du tillbaka de 15 kronorna.

MoaL
0

Nu har jag fått hem varorna och öppnat paketet och allting! SkrattandeSkrattande Det här är bättre än julafton, haha! Tungan ute *lyyyyyycklig*

Mvh,
Moa

svin
0

Alltid kul med paket! Skrattande