OT - intressen utöver eremitkräftor?
Hej,
Tänkte att det vore intressant att få veta lite om vad ni håller på med då ni inte sköter om era eremiter. ;)
Själv håller jag på med rätt så mycket olika saker. Nästan för mycket ibland. ;)
Men mina största intressen är nog ändå musik (spelar tin- och low whistle samt lite dragspel), fiske, lajv (levande rollspel), radiostyrd modellhobby + några fler. ;)
Just ja, är egenföretagare också :P
Vad håller ni på med? :)
Vad har du för företag? :)
Jadu, förutom eremitkräftor är det alla andra slags djur först och främst. :P Här hemma har jag, förutom eremiter, elva råttor, tio taggmöss, fyra marsvin, en kanin, tre degus, en dvärghamster, tre guldhamstrar, två majsormar, två krabbor, en spindel, en skorpion, vandrande pinnar, kackerlackor, zophobas och fem olika arter med snäckor (levande alltså).
Vi har också en underbar hund här hemma, och sambon har även han en spindel. Ja, och så har jag sambon förstås, inte att förglömma. :P
Andra intressen är förstås att sitta vid datorn - ganska uppenbart skulle jag tro - men jag älskar också att läsa böcker. Det är bland det bästa som finns. ^^
Jag har även fått ett nytt litet intresse, och det är små kaktusar. Jag tycker att de är skitsöta. 
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Jag knuffar upp den här tråden, för jag är också nyfiken. :P
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
här hittar du mitt företag: www.sitefix.se
Sen hittar man en del av mitt musikintresse här: http://www.youtube.com/user/Unknownwhistler?feature=mhee
Och lyssnade man på p4-norrbotten i torsdags så kunde man också höra mig spela :P (det var ett reportage från medeltidsveckan i luleå).
Just nu är det mest sportfiske för min del, har spelat i band tidigare men sånt är visst svårt att få tid med när man är vuxen :(