Bakgrund
Hej alla!
Nu när jag ska köpa mina eremiter så kom jag på en sak, vad ska man ha för bakgrund? ;o För jag tror att det kanske ser lite tråkigt ut som man inte har någon alls, eller? :)
Jag har sett i djuraffärer en ganska fin bakgrund som ser typ ut som sten fast i den storleken jag behöver så kostar de 250-350 kr! ;o
Sen så har jag sett en "klätterbakgrund" som eremiterna kan klättra på fast någon sån har jag inte sett på någon affär som jag har varit på. Någon som har lite tips på någon billig & fin bakgrund & vad har ni som bakgrund till erat terrarium? :)
På mitt stora akvarium har jag helt enkelt bara en sådan där terrariebakgrund som man tejpar fast på baksidan av glasväggen, och det räcker för mig och mina eremiter. ^^ Men annars, beroende på storlek på akvariet, kan man förstås använda vilken slags bakgrund som helst, så länge den inte riskerar att börja mögla eller orsaka skada på eremiterna. :)
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Men då får jag bara hoppas på att de har en fin bakgrund på djuraffären som vi ska handla dem på! :)