Eremitkräftor iFokus

Eremitkräftor

Etikettot-off-topic
Läst 1158 ggr
MoaL
0

Halloween

Hej allesammans!

Nu är det snart dags för Halloween. Glad
Kommer ni att göra något speciellt denna Halloween? Klä ut er? Skrämma någon? Titta på skräckfilmer? Eller är det som en helt vanlig dag för er? :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

svin
0

Vet inte ens när det är, så då får man väl säga att det är som en vanlig dag för mig. Däremot firar jag och min fru bröllopsdag på söndag så då ska vi gå på resturang och bio :) Några film tips kanske, någon?

MoaL
0

Haha, ska jag vara helt ärlig så vet inte ens jag exakt när det är. :P Bara att det är i slutet av oktober. ^^

Grattis i förskott! :D Jag ser nästan aldrig på film så tyvärr kan jag inte hjälpa med något särskilt förslag, men jag hoppas att ni får se något ni tycker är riktigt bra. :)

Mvh,
Moa

Agilis
0

Jag snabbkollade på lista över filmer som visas nu. Jag har inte sett en enda av dem, så jag har inga tips heller =/

Crazy, stupid, Love hade vi visst sett. Den var helt ok.

Grattis förresten!

svin
0

:) Tack! Får se vad det blir!

[Kamillah]
0

Ska vara med min pojkvän hos hans föräldrar i helgen, men ska försöka karva en pumpa iaf :)

MoaL
0

#5 Åh, tänk om man kunde vara en sådan där pysselmaja som fixar pumpor och sådant.. :( Det blir så fint. ^^

Mvh,
Moa

svin
0

Såg "Contagion" inget jag rekommenderar att lägga en biobiljett på men förövrigt hade vi en trevlig kväll :)