Nya eremiter :)
imorgon ska vi hämta våra nya eremiter 3 st C.purpurrus :D få lite tillökning nu efter vår kära Blirre ( c.perlatus ) har gått bort. Han klarade inte ömsningen tyvärr :(
Åh vad roligt, grattis! :D Kom ihåg att posta bilder sedan. ;)
Beklagar att Blirre inte överlevde dock. :(
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Ja klart det ska vi fixa :D
Hur går det med nytillskotten? :P
Mvh,
Moa
tyvärr så kom de inte när de skulle för de var i så pass dåligt skick. så de skulle få in nya tills nu imorgon så hoppas hoppas :D
Äsch då, så typiskt att det blev så med första sändningen. Men jag håller tummarna för att du fick dina nya eremiter i förrgår. :)
Mvh,
Moa
tyvärr inte då heller. jag håller på att bli tokig, de får in sina beställningar på tisdagar, så ska sticka ner idag igen och kolla. Hoppas hoppas! blir trokig här hemma!
Enligt Imazo så har de då fortfarande kvar C. purpureus i sortimentet, så de är inte slut i varje fall. Jag hoppas att det kommer några till er snart. Jag vet hur frustrerande det är att vänta och bli besviken. :)
Mvh,
Moa
Ja vi har hört från någon annan att de ska ha inne så om vi inte får dem nu på tisdag så beställer vi från en annan djuraffär :)
Det tycker jag låter som en bra idé. ;) Jag håller tummarna för att de får hem några blåbär snart! :)
Mvh,
Moa
Nu har vi fått ett medelande från djuraffären att kräftorna har kommit så ska nu ner och hämta dem :D lägger upp bilder så fort jag kan.
Vad spännande! 
Mvh,
Moa
Nu har vi hämtat dem. De är så söta, de är pyttesmå :) och så har de knappt någon färg, de är typ vita med lite lite ljuslila. Så de är nog inte så gamla :) jag lägger upp bilder när de har gjort sig mer hemmastadda :D
GRATTIS! :D *väntar nu spänt på att de ska bli hemmastadda* ;)
Mvh,
Moa
Aww, de är jättefina!
Hur går det med dem och de andra eremiterna? :) Kommer de överens med varandra?
Mvh,
Moa
Det går jättebra med de andra :D
Det låter ju jättebra! :D
Mvh,
Moa