Nya eremitkräftor 2012?
Hej allesammans!
Nu är vi inne på 2012. ^^ Har ni några planer på att köpa några nya eremitkräftor i år? Några andra kräftdjur? Är det någon speciell art ni gärna vill hitta? :)
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Jag är lite sugen på eremiter, dock vet jag inte om jag får. Inte nu iaf men kanske senare i år.
Jag ska köpa en halloweenkrabba på expo sthlm i januari iaf :D
Med vänliga hälsningar Sofia och alla djuren!
Vad roligt! :D Krabbor är jättefina djur. ^^ Jag skulle gärna har fler än den enda krabban jag har, men just nu har jag inte plats med fler. :P
Mvh,
Moa
Jaha. Vad har du för krabba då? :)
Jag har en mangrovekrabba, alltså en Sesarma bidens. :)
Visst är expo sthlm den 28/1? Det är ju snart. ^^ Så roligt, då behöver du inte vänta så länge till då med andra ord. :P
Mvh,
Moa
Jaha, dem är ju fina! :D
Ska du på mässan? Ja, den är den 28/1 :)
Nej, tyvärr, jag bor alldeles för långt ifrån Stockholm. :S Jag skulle ÄLSKA att gå på djurmässor, fast jag skulle förmodligen ruinera mig själv, haha. xD
Mvh,
Moa
Haha, det skulle nog hända mig om jag inte hade mina föräldrar med mig :P
#7 Haha. xD Tur att du har dem som håller dig i kragen då. ;)
Någon dag ska jag minsann packa mig iväg till någon mässa, men det återstår att se när det blir. :)
Vad var det förresten som fick dig att fastna för just halloweenkrabbor?
Mvh,
Moa
Jag vet faktiskt inte, jag tror att det var deras utseende :P Dem är så fina och färgglada, och nu så tror jag att det kommer vara en kille som säljer i sthlm :D Så jag pallrar mig dit! :D
Sorry för OT, men vart lite nyfiken då jag kommer vara i stockholmstrakten den 28:de. Vad för mässa? Och vart? 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#9 Javisst, de är ju verkligen jättevackra! :D
#10 Expo Stockholm.
Och jag är så avundsjuk på alla som kan fara dit! 
Mvh,
Moa
#11 Hihi ;D
Jag tror att jag ska införskaffa några nya eremiter eftersom merparten av mina nu är döda! :o
#13 Nej vad hemskt! 

Mvh,
Moa