Kvartetten!
Här kommer jag lägga alla uppdateringar om mina fyra kräftor och deras crabbitat!
Än så länge verkar alla fyra trivas tillsammans. Maten går åt i massor och det är ständigt liv och rörelse.
LillaRöda är nog gladast. Väldigt nyfiken på grabbarna och gnuggar gärna känselspröt. Har klättrat rundor på Hjalmar, som inte verkar bry sig ett dugg.
Så fina dom är 
De är verkligen jättevackra allesammans! Vad glad jag blir att höra att allt slutade så väl och att de kommer överens med varandra. :) StoraVita blev jättesöt i sitt nya skal också såklart. ^^
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Tack!! Nu har även LillaRöda bytt skal! Hon snodde StoraVitas gamla! :)
PS: Moa! Jag har ju stavat fel i rubriken!! Kan du fixa?? Det ska ju stå Kvartetten!!! ;)
Åh, vad fina dom är.
Så fina :D <3
Med vänliga hälsningar Sofia och alla djuren!
nu längtar jag tills att jag fixat ordning akvariumet och köpt allt jag behöver innan jag skaffar några eremiter
de är så fina
Så vackra!
Går allt bra med dem?
Mvh,
Moa
Saknar verkligen mina killar, men jag tror att de har det bättre av nu. Hoppas att de mår bra och att de fortfarande funkar tillsammans med de små :)
Hej! Ursäkta takten på uppdatering, men jag har alldeles för mycket att göra just nu.. Alla mår toppen, byter skal, ömsar och äter som små grisar! Mina småttingar gillade sällskapet och är MYCKET mer aktiva än tidigare. Hjalmar är såklart chef, tätt följd av LillaRöd, hela tiden! Det är så skönt att gruppen harmoniserar så bra. Var orolig ett tag när någon knipsat bitar av StoraVitas skal, men det varkar bara varit en engångshändelse.
Ha det gott alla!
Vad roligt att det fungerar så bra!
Vad härligt att de fungerar så bra ihop! Är du säker på att det är någon annan än han själv som har knipsat bitar av skalet? Eremitkräftor kan knipsa bitar av sitt eget skal, så det vore inte omöjligt. :)
Mvh,
Moa
Fint gäng. Jag vill se hur de bor.
Så avis på er som klarar av de här svåra fina djuren.