Crabitatet idag. :)
Jag har äntligen fått bytt den där hemska blågrå vattenskålen, så nu har jag två likadana vattenskålar. *yey* :P Och det är vattenskålen till höger, den vid den stora roten alltså, som det simmar pyttesmå eremitkräftor, hihi. 
Jag vet att det är tjatigt med alla mina crabitatbilder, men jag måste uppdatera ju.
Dessutom blir det lättare för mig att skicka in bilder på HCA, så det fyller flera funktioner. xD
Höger sida först. ^^
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Och vänster sida, den med värmelampan. :) Fast värmelampan behövs inte särskilt mycket nu, vi har mer än 25°C inomhus. :P
Mvh,
Moa
Blööööh, jag måste göra om mitt också, de har "grävt sönder" det och jag har inte alls vart nöjd med hur det ser ut sedan jag bytte rum, ska se om jag får lust att göra om det idag så postar jag lite bilder :P
Jag får vara och platta till sanden, gräva upp nedgrävda skal och rätta till saker hit och dit hela tiden för att mina gräver så mycket, så du är inte ensam. xD
Ja, bilder!! 
Mvh,
Moa
Nu har jag tagit bilder…. kommer upp ikväll/imorgon :)
Yey! 
Mvh,
Moa
Snyggt. Avis. Det är snart ett år sedan. Har du kvar samma crabitat-inredning? (eller hur-ser-det-ut-efter-ett-år-foton??? hehe)