Nytt! :D
Idag har jag köpt en stooor och klättervänlig mangroverot (bara 200 spänn! Billigt) och några plastväxter, och så har jag gjort om och flyttat runt i stora Crabitatet. Blev jättefint! Tyvärr är jag en usel fotograf, så de flesta bilderna blev tyvärr väldigt suddiga och gör definitivt inte verkligheten rätta. :S
Men jag skickar några bilder ändå förstås. :)
Först ut, vänster sida - som är den tråkigaste i och med värmelampan. Saturnus tar sig en kik mot kameran också. :P
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Mittensektionen. Jag har gjort om kokosfibernätet så att det bildar ett slags rör som är upphängt i taket. Den låga växten bakom vattenskålen är ny. :)
Mvh,
Moa
Högra sidan - ALLA bilder på den sidan blev jättesuddiga av någon anledning.
Men roten är ny, och växten som klänger på roten likaså. 
Mvh,
Moa
Bakom roten har jag satt ned en korkbit - en C. rugosus sitter där uppe nu. :P Fast inte på bilden tyvärr.
Mvh,
Moa
Haha, Saturnus har blivit inspirerad av hennes home makeover och bytte precis skal. 
Sista bilden, tagen från vänster mot höger. :)
Mvh,
Moa
Vad fint det blev :) Jag vill också köpa lite nya roliga rötter, ska se om jag kan få tag på det ;)
Jag har hittat flera roliga rötter, men tyvärr rymmer man förstås inte allt man vill ha. :/ Men det här roten var absolut den snyggaste, och det är riktigt snyggt i akvariet. Jag önskar bara att ni kunde se det live, för bilderna suger och får allt att se betydligt tråkigare ut än vad det egentligen är i verkligheten. 
Mvh,
Moa