En hel pinkie?
Nu har jag letat på alla ställen jag kan komma på, och jag har grävt runt lite lätt på ställen där jag ser att de har grävt - ingen pinkie! Tror ni att det är möjligt att allesammans drabbades av ett starkt pinkiesug igår kväll och har ätit upp hela? Jag har ganska svårt att tro det, men man har väl inte blivit överraskad för sista gången i sitt liv. Det luktar då ingenting i Crabitatet, så antingen ligger den i deras magar eller så är den nedgrävd någonstans i sanden och kommer att förmultna där innan jag hittar den.
Disgusting, men naturligt antar jag. ^^
Nu har jag också bytt Vatten och torrfoder till eremiterna, samt fuktat fast det inte behövdes. Jag ville bara inte att luftfuktigheten skulle sjunka alltför mycket under vattenbytena (då tar jag ju av i princip allt som håller inne luftfuktigheten och värmen).
Saturnus och hennes ena indo-kompis satt uppe i en av plastväxterna under båda vattenbytena. 
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Kanske nån som gömt undan den i skalet! Kolla efter nån som bytt till sig för stort skal 
Det är väl bara att låta det vara, och om det inte luktar är den väl borta förr eller senare. ….Fast du kommer alltid att fundera på vart den tog vägen när du ska ner och gräva i sanden! 
Haha, de bär med sig matsäck dit de går. ^^
Ja tro mig, jag kommer att grubbla över den där pinkisen resten av mitt liv om jag inte hittar den.
Men så länge det inte börjar lukta illa så får jag väl släppa det, men det stör mig ändå att jag inte kan finna den.
Mvh,
Moa
Jag kan då bara uppdatera med att jag nog får grubbla resten av mitt liv. Någon pinkie är inte funnen och det luktar inget annat än fukt, sand och mull i akvariet. 

Mvh,
Moa
Mätta eremiter!
Haha, förmodligen. 
Mvh,
Moa