Eremitkrabbor 2 stora blåbär, 2 coenobita clypteus
2 stora fina blåbär (coenobita purpureus) och 2 purplepinchers finns i Ystad och de behöver nytt hem. Det börjar bli bråttom nu då vi flyttar i september. Det finns massa tillbehör.. Skal, cholla, vattenpump och Foder.
Inget "säljs" separat då den nya ägaren kanske har behov av tillbehören.
Snälla hjälp för det finna verkligen INGEN möjlighet att ta dem med i flytten.
Ring mig på 0761068608 el maila på freddie_paulsson@hotmail.com
du tror inte att du kan lägga upp en bild på hur Crabitatet ser ut? :)
det var min pojkvän som ringde dig innan om kräftorna och är lite nyfiken på hur det man köper ser ut ^^
Vi ser fram emot att hämta de små liven imorgon iaf. Ska bli så kul med nya familjemedlemmar. :)
#1o2 Åh vad roligt, ska du köpa dem? :P
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Yes, vi åker ner imorgon :)
Grattis! 
Mvh,
Moa
Tack, är så himla glada! :)
Det förstår jag, de är ju superfina. :D
Mvh,
Moa
http://www.zoonen.com/perzoonen/galleri.asp?oid=2769683&gid=2830041
Jag tror det ska finna bilder på denna länken. Dessvärre syns nog inte storleken på det. Får hoppas det går in i bilen. Lova lägga upp lite bilder från deras nya hem. :)
Det ser jätte fint ut :) längtar så!
Vi ska fixa släp tills ikväll så i verkligen får med oss det :)
Crabitatet är, som jag berättade, ett snabbygge med vad som fanns till hands just då. Blåbären var ju lite (läs MYCKET) större än jag väntade mig och när krabborna såg det lilla akvariet jag köpt till dem tyckte jag mig kunna höra dem fnissa åt min enfald.
Hur som haver.. De har alla ömsat flera gånger om utan problem i det, klättrar rundor och är aktiva. Vissa mer än andra.
Det gläder mig att höra att ni längtar och jag är övertygad att de kommer få det hur bra som helst hos Er!